niedziela, 8 sierpnia 2010

Sposób na klejące nożyczki

Z pewnością używacie taśmy dwustronnej, lub pianki. Niestety nożyczki po krótkim czasie bardzo się kleją i nie chcą ciąć.
Jest na to szybki i skuteczny sposób, wystarczy benzyna ekstrakcyjna lub zwykły rozpuszczalnik. Nasączamy ręcznik papierowy czy coś w tym rodzaju, przecieramy i już ... Ps. Benzyną ekstrakcyjną także super czyści się tłuste plamy z odzieży. Obowiązkowo zabieram na wesele itp i w razie ochlapania się rosołem czy czymś tłustym w kilka minut mam problem z głowy a nie zepsutą zabawę :)Często też używam do czyszczenia tłustego okapu nad kuchenką :)

4 komentarze:

  1. O, widzisz! dziękuję za przypomnienie benzyny, mam problem z igłą maszyny, która po przeszyciu jednego scrapa, który podklejony był taśma dwustronną, zaczęła się kleić. Teraz będzie jak nowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za podsunięcie pomysłu z benzyną :) Na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj maz zawsze mi w ten sposob nozyczki czysci.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja wykorzystam Twój sposób, bo zawsze mam problem z klejącymi nożyczkami :)

    OdpowiedzUsuń