sobota, 23 lipca 2011

Pozytywny szok !!!

dopiero co zamówiłam bazy na albumy na scrap.com.pl  plus jakieś papiórki. (płaciłam płanościami 24 wybierając Pypal, płaci się w zasadzie w kilka sekund)I LOVE PYPAL !!! żałuję że tak mało sklepów z niego korzysta.( Na drugi dzień olśnienie , zapomniałam o kółkach do albumów których już brak........Oczywiście robię zamówienie łączone plus 3 zł ..już prawie płacę ..(oczywiście PYPALEM) ...telefon , a to Endi ze sklepu. Widział że robię kolejne zamówienie i poinformował mnie że łączona odpada , bo przesyłka na poczcie już jest.  Przeżyłam pozytywny szok przyznam uczciwie. Ach w takich sklepach robić zakupy to sama przyjemność. Uczciwie POLECAM !!! Nawet druga przesyłka zamówiona dotarła następnego dnia po pierwszej,a zamówienie robione tego samego dnia w innym sklepie niestety chyba wciąż gdzieś tam .. w planach .

1 komentarz:

  1. Zgadzam się całkowicie. Ja też lubię zakupy w Scrap.com.pl - zawsze przychodzą szybciutko, nie ma problemu z załatwieniem czegokolwiek, można się dogadać. Teraz też zamawiałam z listy społecznej na początku czerwca i część dotarła za pierwszą dostawą a na resztę musiałam czekać. Oczywiście przyszły jak byłam na urlopie ale gdy poprosiłam o przedłużenie terminu wysyłki i wpłaty to nie było problemu.
    Takie cudowne sklepy to jak dla mnie jeszcze Scrap Pasja i Scrapki.pl. Tam też zawsze jest miło a załatwienie jakiejkolwiek sprawy to czysta przyjemność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń