sobota, 19 czerwca 2010

Album klasowy









Okładka wyszła bogata, środek skromny. Myślę że młodzież ma dużo innych wydatków i moja praca byłaby nie zapłacona :) Niestety w Matkę Teresę też nie mogę się bawić. W sumie zawarte jest wszystko co było w wytycznych. pod cytatami są wolne kartki na wpisy pamiątkowe uczniów co pokazałam na jednym ze zdjęć. Oczywiście na żywo jest ładniejszy. Fotki robione na łapu capu :( Wiem nie jest to super arcydzieło...
Na głównej stronie ćwieki i wykrojniki ze scrapcomu
Papier to Amber z ILS

23 komentarze:

  1. oooo trafiłam pierwszy raz do Ciebie a tu takie cuda :) albumik bardzo fajny i nie ma co narzekać ze w środku mało bogato tak jest bardzo dobrze, tez siedzę teraz nad czymś takim tylko większym i blady strach mnie oblewa :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, śliczny album. Interesuję się ostatnio albumami bo marzy mi się zrobienie takiego albumiku. I jeśli można to mam pytanie, czy kartki Twojego albumu wykonane są tylko z papieru czy może papier przyklejany jest na jakiejś bazie kartonowej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomiędzy papierami jest jeszcze baza z też dość grubego papieru. Dziękuję za słowa otuchy ..trochę mi ulżyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka z tektury modelarskiej 2.5 mm

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest nie możesz narzekać

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialy albumik, prezentuje sie pieknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wskazówki

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie sie podoba jak okladka jest bogata a wnetrze skromniejsze.. dzieki temu czlowiek zwraca uwage na zdjecia bardziej niz na dodatki, a o to w albumie chodzi, nie? w kazdym badz razie podoba mi sie bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę jest fajny, nie przeładowany - to przecież nie przedszkole... ja na razie nie mam odwagi się na cos takiego porwać, ale jak córki będą kończyć szkołę i przedszkole - może już dojrzeję, a na razie sobie popatrzę...

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Ci zdolności, umiejetności, przydasiów, talentu...
    ech... :-(

    OdpowiedzUsuń