niedziela, 3 października 2010

Drugi post :)


W jeden dzień dwa postu to niezły wynik :) Do scrapujących polek zrobiłam Ateredart#21
Trzeba było wykorzystać papierowy talerzyk. Ja zrobiłam plan lekcji. Stara serweta użyta, stara książka , nawet stare opakowanie ze scrap comu. Talerzyk popryskałam tuszami pomieszanymi z wodą a brzeg postarzyłam jeszcze czarnym tuszem.

Wiem, praca tak różna od słodkich kartek..ale próbuję sił w innych technikach także. Słabo to wychodzi, ale lubię czasem brać się za bary z nieznanym :)

Dziękuję wszystkim odwiedzającym , komentującym szczególnie :D

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawie Ci towyszło :) Jak na plan lekcji troszkę mroczny :P ale jednocześnie intrygujący :)
    jestem pełna podziwu, że z elementów, które wydawałoby sie sa kompletnie nie przydatne w ego typu działalności potrafisz stworzyc cos tak ciekawego :) Fajna sprawa :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń