środa, 23 czerwca 2010

Album przedszkolny














Znajoma mojej siostry zamówiła sobie u mnie album na zakończenie przedszkola. Miałam dylemat jakie papiery wybrać, w końcu stanęło na Meadow sorbet z ILS i chyba trochę pikniku się znalazło i zeszytów na stronie z CD.
Guziolki , ćwieki, glossy accents, crackle accents ze scrap.com.pl
Paspier na okładce to papier dwustronny Paradise City - Morning Chirps także ze scrap.com.pl
Podłużny dziurkacz listkowy ze Świata Pasjii
Nie jest to siódmy cud świata, ale tragicznie chyba też nie. Zważywszy na to że musiałam się sprężać czasowo i i ciężko jakoś ze złym samopoczuciem się robi. Przyznam że najbardziej podoba mi się słoneczko z chmurkami, może dlatego że sama rysowałam hihi, ale jestem dumna :D

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny albumik. Sama mam w domu przedszkolaka i znając upodobania dzieciaków uważam, że świetnie pasują te papiery.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten album! Żałuję, że gdy moja córka chodziła do przedszkola, o scrapowaniu nie miałam pojecia! Ale druga może niedługo rozpocznie karierę, więc juz pomysł będę miała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!!
    Papiery super wybrałaś, a to słoneczko i chmurki cudne, ślicznie rysujesz!!!
    Ablum bardzo mi się spodobał, zwłaszcza że grupa tygryski( mój brat do takiej chodził;))
    Tak szczerze to każda z kart jest śliczna i nie umiałabym wybrać tej naj bo wszystkie są!
    zachwyciła mnie okładka, świetne kolorki, które bardzo fajnie wykorzystałaś, gratuluje, tak dalej, będę wpadać częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, słoneczko naprawdę jest świetne :)
    a także puzzle z napisem ;) ciekawy pomysł, i trafiający w klimat przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny albumik a słoneczko i chmurki jak z bajeczki o kreciku

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna pamiątka.
    A słoneczko jest przesłodkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!
    Zaniemówiłam!
    Album prześliczny-taka mini kronika!
    Bardzo kolorowy i wesoły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowy album, najbardziej podobają mi się kwiatowe kompozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki album przedszkolaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Album prześliczny. Cała klasa była bardzo zadowolona. Nie spotkalismy się z żadnym problemami ze strony p. Grazyny. Podziwiamy talent.

    OdpowiedzUsuń