niedziela, 20 marca 2011

Sposób na zginanie listków 2





Jakość zebrałam siły .Teraz za ciosem zdecydowałam pokazać drugie zastosowanie narzędzia. Świetnie można pokarbować listki, zdecydowanie nabierają uroku. Oczywiście można dodatkowo wytuszować , co podkreśli rowki:)

Odpowiadając na pytanie w komentarzu, nie wiem jak nazywa się to narzędzie. Pewnie coś z formowaniem ogniw hmm... Nie pamiętam czy kupiłam gdzieś na allegro, czy też w sklepie z narzędziami. Warto zajrzeć do takowego, często mają ciekawe rzeczy :D

7 komentarzy:

  1. Takiego narzędzia to ja jeszcze nie widziałam!!! Super sprawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę jak pomysłowo!! Ja myślałam, że to mi tylko do biżu posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    Grażynko, czy te szczypce mają dokładną nazwę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, pierwszy raz widzę takie szczypce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynko Ty jesteś kopalnia pomysłów. BRAWO

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł=) Na pewno go zastosuje=)

    OdpowiedzUsuń