niedziela, 17 stycznia 2010

notesiczki


Po długim czasie powstały scrapuszka ...kursik przedstawiła Agnieszka Przyznam że wystarczyło mi popatrzeć kiedyś na jej wytwór i nie potrzebowałam kursu :) Zresztą nie wiem czy udaje mi się dorównać mistrzyni ...w zasadzie nie o to chodzi i tak robię jak czuję i z tego co mam pod ręką
Tym razem poszły w ruch papiery czerpane. Oczywiście do tego kwiatki z woreczka z craft4you także stempelkowe zawijaski Primy od nich ,oraz ćwieki ozdobne i crackle accents na listeczkach ze scrap com.pl (sprawdzałam....chyba na razie nie osiągalne )

7 komentarzy:

  1. Wyszły cudnie! Kolorystyka jest zachwycająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your Card decoration contains so many things like pearls,flowers and beautiful net.i really like your sharing.Its too good.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice colours in addition. It was really an interesting flower designs. I am so glad to see this amazing creativity.You done such great job.

    OdpowiedzUsuń