środa, 19 sierpnia 2009

Pyszne krokiety


To mój osobisty przepis na pychotkowe krokiety :)

Nadzienie do naleśników mięsno-grzybowe

składniki
50 dag mięsa mielonego
dwie garście suszonych grzybów ,
tj. ok. 5-7 dag, może być więcej
3 łyżki przecieru pomidorowego
sposób przygotowania
Mięso mielone podsmażyć na patelni rozgniatając żeby nie było grudek, dodać wcześniej namoczone , obgotowane i drobniutko pokrojone grzyby. Razem to wszystko podsmażyć żeby mięsko odparowało, na koniec dodać sól, dużo pieprzu i trzy łyżki przecieru pomidorowego. Nakładać farsz na naleśnik, składać w kopertę, moczyć w rozmąconym jajku i obtoczyć w bułce tartej..... podsmażyć na patelni i wcinać :-) Farszu starcza na ok. 16 naleśników , ale ilość zależy od tego ile farszu się nakłada.

2 komentarze:

  1. I co narobiłaś, dziewczyno! Zobaczyłam tę fotkę i musiałam biec do lodówki po ... cokolwiek ;)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja je jutro będę robic, normalnie ślinka mi cieknie na samą myśl.

    OdpowiedzUsuń